loading...
دانلود رایگان نرم افزار های روز به همراه کرک و سریال
hadi بازدید : 299 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

 

soft98

رویای چند ویندوز در یک رایانه با VMware Workstation 9.0.1 Build 894247 به راحتی تحقق می یابد. شاید شما فکرکنید که به راحتی می توان دو یا چند ویندوز را در یک رایانه نصب کرد! اما مقصود این است که یک ویندوز نصب شده و چند ویندوز به صورت مجازی در همان ویندوز بارگذاری شوند. البته تنها ویندوز نیست که توسط این نرم افزار پشتیبانی می شود بلکه لینوکس و NetWare نیز در این نرم افزار تعریف شده است. حتما پیش آمده که می خواهید بدانید آیا فلان نرم افزار در ویندوز ویستا هم سازگاری دارد یا نه؟ و از طرف دیگر هم به هر دلیلی نمی توانید این سیستم عامل را بر روی رایانه خود نصب کنید. بهترین راه حل همین مورد است که از این نرم افزار استفاده نمائید.VMware Workstation  قدرتمند ترین و معروف ترین ابزار موجود در این زمینه به شمار می رود. کاربران به راحتی می توانند بدون این که کوچکترین صدمه ای به سیستم عامل خود وارد نمایند حجیم ترین ابزار ها را برروی یک سیستم مجازی نصب نمایند و به راحتی استفاده کنند.شاید سیستم شما بر پایه CPU های کمپانی Intel باشد که معمولا به صورت 32 بیت هستند و شما هم بخواهید نرم افزار و یا حتی سیستم عاملی را که بر پایه 64 بیت است تست نمائید. در این مورد هم راه چاره VMware Workstation است.

 

 

hadi بازدید : 29 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

 

soft98

VirtualBox 4.2.6.82870 ابزاری است که امکان اجرای چند سیستم عامل مجازی را در یک سیستم عامل فراهم می کند. برای مثال امکان اجرای لینوکس را در ویندوز فراهم می کند بدون این که لازم باشد سیستم ریست شود و یا منوی خاصی برای نوع فرمت بندی هارد تعریف شود.این نرم افزار که از محیط کاربری بسیار ساده ای نیز بهره می برد حجم متناسب تری نسبت به نرم افزارهای مشابه دارد. VirtualBox نیز تقریبا از تمامی سیستم عامل ها پشتیبانی می کند. Windows, Linux, Macintosh , DOS و بقیه انواع سیستم عامل ها به طور کامل در این ابزار پشتیبانی خواهند شد. نکته جالب در مورد این نرم افزار که حتی قادر است تا ویندوز 7 را هم پشتیبانی کند تا کاربران بتوانند به راحتی ابتدا آن را به صورت مجازی آمایش کنند .به راحتی می توان تمامی اجزای سخت افزاری را برای استفاده از این نرم افزار برای سیستم عامل ها محدود و تنظیم نمود. ضمن این که می توان بخشی از هارد دیسک را به صورت مجازی برای سیستم عامل ها با فرمت خاصی در نظر گرفت در حالی که به اصل فضا هیچ خدشه ای وارد نمی شود.

 



hadi بازدید : 13 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

soft98LinuxLive USB Creator 2.8.16 نام نرم افزاری کاربردی جهت اجرای سستم عامل لینوکس با استفاده از USB در سستم عامل ویندوز می باشد. این نرم افزار منحصر به فرد تنها با استفاده از بوت USB بدون نیاز به هیچ گونه پیکر بندی و نصب سیستم عامل لینوکس را در ویندوز شما اجرا می کند. با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید به طور مستقیم لینوکس و محتویات آن را از جمله اوبنتو، فدورا، Damn Small Linux, Puppy Linux و … را مجازی سازی نمائید .

 

 

hadi بازدید : 50 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

 

soft98VMware Fusion 5.0.2.900491 نرم افزاری فوق العاده کاربردی در ضمینه شبیه سازی سیستم عامل که این بار برای مک طراحی شده است. در این نرم افزار شما می توانید کلیه سیستم عامل های موجود مانند :Mac OS, Linux, Windows را شبیه سازی کرده و در مک خود داشته باشید. از امکانات این برنامه می توان به تعیین مقدار هارد برای هر سیستم عامل، رم مصرفی، ساخت هارد دیسک جدید (در صورت نیاز)، اسنپشات اشاره نمود.
hadi بازدید : 35 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

 

Mac OS X Lion

(Mac OS X Mountain Lion Final 10.8.2 (12C54  سیستم عامل نسل جدید Mac OS X می باشد. بیش از 250 ویژگی جدید برای Mac OS X معرفی شده و بهبود هایی نیز نسبت به نشخه قبلی پیدا کرده است.

 

 

 

 

 

 

hadi بازدید : 34 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

 

soft98Ubuntu 12.10 یکی از توزیع‌های لینوکس است که بر اساس دبیان پایه‌گذاری شده ‌است اما در چندین مورد با دبیان تفاوت دارد. نام اوبونتو از یکی از مفاهیم افریقای جنوبی به معنی «انسانیت نسبت به دیگران» (Humanity Towards Others) گرفته شده‌است.
اوبونتو هر شش ماه یک بار نسخه جدیدی را به بازار عرضه می‌کند. علاوه بر این برای هر نسخه از اوبونتو، تا ۱۸ ماه پس از انتشار آن نسخه، پشتیبانی ارائه می‌شود. برای نسخه LTS مثل 8.04 (Hardy)، به جای پشتیبانی ۱۸ ماهه، سه سال پشتیبانی برای نسخه ویژه رایانه‌های شخصی و پنج سال پشتیبانی برای نسخه‌های سرور ارائه می شود.
hadi بازدید : 487 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

 

سیستم عامل ایرانی آریوس نسخه 4 soft98کلمه‌ی «آریوس» را می‌توان «سیستم‌عاملی از  ایران» ترجمه کرد. آریوس یک سیستم‌عامل آزاد و رایگان بر پایه‌ی توزیع گنو/لینوکس اوبونتو است و صد در صد با آن سازگار و هماهنگ است.
در این نسخه که بر پایه ابونتوی 12.04 با پشتیبانی طولانی‌مدت ساخته شده برای اولین بار از Gnome Shell به عنوان محیط کاری پیشفرض استفاده و آن را به کمک چند افزونه بهینه‌سازی کرده‌ایم تا تجربه کاربری بهتر و آشناتری عرضه کنیم. در کنار گنوم شل، نشست‌ مخصوص آریوس که از Avant Window Navigator استفاده می‌کند و همچنین محیط‌های گنوم کلاسیک و یونیتی هم به صورت پیشفرض نصب هستند.

همچون همیشه گلچینی از بهترین برنامه‌های آزاد در آریوس گنجانده شده‌اند تا بتوانید بلافاصله پس از راه‌اندازی سیستم کارهای روزمره خود را انجام دهید، با دوستان ارتباط برقرار کنید، از ویدیو ، موزیک و عکس لذت ببرید و اسناد و ارائه‌های زیبا بسازید.
مانند همیشه تلاش شده محیط کاری زیبا و دلنشین طراحی شود و امکانات لازم برای کاربر فارسی‌زبان (صفحه‌کلید پیش‌گزیده و قلمهای فارسی، تقویم جلالی، و واژه‌نامه انگلیسی به فارسی) فراهم باشد.

 

 

hadi بازدید : 26 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

 

soft98

Fedora Linux 17 Final یک سیستم عامل رایانه‌ای و نام توزیعی از لینوکس است و توسط اعضای پروژه فدورا تولید می‌شود. این پروژه توسط شرکت ردهت حمایت می‌شود. هدف این پروژه تولید یک سیستم عامل چند منظوره‌است که به طور کلی از بسته‌های نرم‌افزاری رایگان ایجاد شده‌است. این توزیع طوری ایجاد شده که به راحتی نصب و برای مقصود مورد نظر تنظیم شود. این کار با نرم‌افزار نصب و مجموعه نرم‌افزارهای سیستمی که کار با آن‌ها آسان است، ممکن می‌شود. بسته‌های نرم‌افزاری و نرم‌افزارهای مورد نیاز آنها به راحتی توسط نرم‌افزار یام قابل دریافت می‌باشند. هر شش یا هشت ماه یک نسخه جدید از فدورا عرضه می‌شود. همراه این سیستم عامل برنامه‌های زیادی عرضه می‌شود.
hadi بازدید : 32 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

 

soft98Windows Server 2012 RTM Final x64 یکی دیگر از سیستم عامل های مایکروسافت می باشد که برای سرور ها طراحی شده است و می تواند توسط مراکز اطلاعاتی بزرگ دنیا و یا حتی شرکت های کوچک، مورد استفاده قرار گیرد. Windows Server 2012 ویژگی های جدید و پیشرفته ای را در زمینه مجازی سازی، شبکه، ذخیره سازی، تجربه کاربر، محاسبات ابری، اتوماسیون و ... برای کاربران فراهم نموده است. به عبارت ساده تر Windows Server 2012 به شما کمک می کند تا امور مربوط به آی تی شرکت خود را بسیار آسان تر و در یک سطح کاملاً جدید به همراه کاهش هزینه ها، انجام دهید.
hadi بازدید : 66 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

 

Windows Server 2008 R2 Enterprise

 

Windows Server 2008 R2 Enterprise SP1 Integrated June 2012 x64 - BIE

 

Windows Server 2008 R2 SP1 Enterprise پس ار ارائه سیستم عامل محبوب سون شرکت ماکروسافت نسخه جدید سیستم عامل ویندوز سرور که بر پایه سون ساخته شده بود را با نام R2 ارائه کرد. این سیستم عامل پیشرفته ترین سیستم عامل سرور ویندوز است به طوری که طراحی شده برای نسل های بعدی شبکه ها و نرم افزار کاربردی و خدمات وب میباشد.
با ویندوز سرور ۲۰۰۸ شما می توانید توسعه ، ارائه  ومدیریت تعداد زیادی از کاربران و یا برنامه های کاربردی را انجام نمایید، و تکنولوژی و افزایش بازده را در سازمان خود به حداکثر برسانید.

 

 

 

 

 

hadi بازدید : 72 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

 

Windows Server 2003

Windows Server 2003 R2 Enterprise x86 SP2 July 2010 به دلیل نداشتن سیستم جنیون و عدم نیاز به کرک و مشکلات آن و قابلیت به روز رسانی بدون مشکل از سایت مایکروسافت هنوز در شبکه های کامپیوتری به عنوان ویندوز سرورهای اصلی مورد استفاده قرار می گیرد و هنوز پرکاربرد ترین سیستم عامل در شبکه می باشد .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

hadi بازدید : 26 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

 

soft98این کرک بر خلاف نسخه های قبلی ساده و سریع می باشد و کافیست آنرا پس از نصب ویندوز 8 خود اجرا کنید تا آنرا کرک و اکتیو کند. ویندوز 8 شما به صورت دائم اکتیو خواهد بود و می توانید آنرا به راحتی آپدیت کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

hadi بازدید : 46 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

 

Windows 8

Windows 8 Professional January 2013 x64 ویندوز 8 آخرین نسخه سیستم‌عامل ویندوز شرکت مایکروسافت می‌باشد که در 26 اکتبر 2012 به بازار عرضه شد. ویندوز 8 برای استفاده در رایانه‌های شخصی، تبلتها و تلفن‌های همراه تولید شده‌است. این سیستم‌عامل هشتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد و به همین دلیل نام آن را ویندوز 8 گذاشته‌اند. مایکروسافت قصد دارد سیستم‌عامل ویندوز 8 را با پردازشگرهای 128 بیت سازگار کند، ویندوز ویستا و ویندوز 7 از پردازشگرهای 64 بیت پشتیبانی می‌کنند. از قابلیت‌های این سیستم عامل می‌توان به ارتباط سریعتر با استفاده از یواس‌بی3 و بلوتوث3، پشتیبانی از پردازنده‌های ARM، رمزگذاری کامل دیسک سخت، حساسیت نسبت به نور محیط، تشخیص چهره کاربر برای لاگین و لاگ اوت کردن، رابط کاربری مترو، برجسته‌بینی سه بعدی و پشتیبانی تلویزیون بی سیم اشاره کرد.

 

 

 

 

 

 

 

hadi بازدید : 20 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

 

Windows 8

Windows 8 Professional January 2013 ویندوز 8 آخرین نسخه سیستم‌عامل ویندوز شرکت مایکروسافت می‌باشد که در 26 اکتبر 2012 به بازار عرضه شد. ویندوز 8 برای استفاده در رایانه‌های شخصی، تبلتها و تلفن‌های همراه تولید شده‌است. این سیستم‌عامل هشتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد و به همین دلیل نام آن را ویندوز 8 گذاشته‌اند. مایکروسافت قصد دارد سیستم‌عامل ویندوز 8 را با پردازشگرهای 128 بیت سازگار کند، ویندوز ویستا و ویندوز 7 از پردازشگرهای 64 بیت پشتیبانی می‌کنند. از قابلیت‌های این سیستم عامل می‌توان به ارتباط سریعتر با استفاده از یواس‌بی3 و بلوتوث3، پشتیبانی از پردازنده‌های ARM، رمزگذاری کامل دیسک سخت، حساسیت نسبت به نور محیط، تشخیص چهره کاربر برای لاگین و لاگ اوت کردن، رابط کاربری مترو، برجسته‌بینی سه بعدی و پشتیبانی تلویزیون بی سیم اشاره کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

hadi بازدید : 40 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

 

soft98

نرم افزار Windows Loader 2.2 جهت قانونی کردن ویندوز سون .قطعا اگر شما هم از ویندوز ۷ یا نسخه های ویندوز سرور ۲۰۰۸ استفاده می کنید با مشکل فعال سازی آن ها رو به رو خواهید بود و باید از آن ها به صورت ۳۰ روزه استفاده کنید.

Windows Loader نرم افزاری است که از تمامی نسخه های ویندوز۷ و ویندوز سرور ۲۰۰۸ پشتیبانی می کند و قادر است تا آنها را به نسخه ی کاملا قانونی تبدیل کند. با اینکار دیگر نیازی نیست که نگران مشکل فعال سازی ویندوز خود باشید.
hadi بازدید : 19 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

 

Microsoft Windows 7 Ultimate SP1

Microsoft Windows 7 Ultimate SP1 Integrated October 2012 x86-x64


Microsoft Windows 7 Ultimate نام هفتمین نسخه و جدیدترین ویرایش سیستم عامل محبوب مایکروسافت یعنی ویندوز است که پس از انتشار ویندوز ویستا و سرو صدای بسیاری که آن ویندوز به پا کرد، مایکروسافت با انتشار ویندوز 7 قصد دارد تا تمام ایراد های وارده به ویندوز ویستا را از بین ببرد و این ویندوز را به عنوان نسل نوین سیستم عامل ها برای کاربران منتشر کند.

 

 

 

 

 

 

hadi بازدید : 83 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

 

soft98

Microsoft Windows 7 Ultimate SP1 Integrated December 2012 x64


Microsoft Windows 7 Ultimate نام هفتمین نسخه و جدیدترین ویرایش سیستم عامل محبوب مایکروسافت یعنی ویندوز است که پس از انتشار ویندوز ویستا و سرو صدای بسیاری که آن ویندوز به پا کرد، مایکروسافت با انتشار ویندوز 7 قصد دارد تا تمام ایراد های وارده به ویندوز ویستا را از بین ببرد و این ویندوز را به عنوان نسل نوین سیستم عامل ها برای کاربران منتشر کند.

 

 

 

 

 

 

 

hadi بازدید : 32 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

 

Microsoft Windows 7 Ultimate SP1

Microsoft Windows 7 Ultimate SP1 Integrated December 2012 x86


Microsoft Windows 7 Ultimate نام هفتمین نسخه و جدیدترین ویرایش سیستم عامل محبوب مایکروسافت یعنی ویندوز است که پس از انتشار ویندوز ویستا و سرو صدای بسیاری که آن ویندوز به پا کرد، مایکروسافت با انتشار ویندوز 7 قصد دارد تا تمام ایراد های وارده به ویندوز ویستا را از بین ببرد و این ویندوز را به عنوان نسل نوین سیستم عامل ها برای کاربران منتشر کند.

 

 

 

 

 

 

 

hadi بازدید : 30 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (0)

 

soft98
Microsoft Windows XP Professional SP3 Integrated January 2013 + SATA Driver
 

ویژگیهای این ویندوز:
  • آپدیت شده تا 9 ژانویه 2013 - 20 دی 91
  • بدون هیچ گونه دستکاری در ظاهر ویندوز
  • دارا بودن یک سریال جنیون
  • عدم نیاز به کرک و فعال سازی به دلیل Corporate بودن
  • امکان به روز کردن از سایت مایکروسافت
  • امکان نصب تمامی نرم افزاها و آنتی ویروس مایکروسافت به دلیل جنیون بودن
  • ارائه شده به صورت یک فایل ISO با امکان نصب از طریق Boot
  • دارا بودن حجم کمتر از یک CD و در نتیجه جا گرفتن بر روی CD
  • دارا بودن Internet Explorer 8.0 و Adobe Flash Player 11.5.502.146
  • حذف indows Messenger و MSN Explorer و Internet Explorer 6
  • این ویندوز دارای درایور SATA می باشد .
  • این نسخه 32 بیتی هست.
hadi بازدید : 20 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (0)

 

Windows XP Professional x64 Edition SP2 October 2012 soft98با آمدن سیستمهایی با CPU های 64 بیتی و همچنین ارائه نسخه 64 بیتی نرم افزارهای مختلف شرایط برای استفاده از سیستم عامل های 64 بیتی فراهم تر از قبل شده است. به خصوص که در صورت کار در مد 64 بیتی به طور کلی سرعت افزایش پیدا می کند. همچنین ویندوز 64 بیتی برنامه های 32 بیتی را با حدود 20 درصد سرعت بالاتر اجرا می کند.

توضیحات :

  • آپدیت شده تا ماه اکتبر 2012
  • سرویس پک 3 برای نسخه 64 بیتی هنوز ارائه نشده
  • پشتیبانی از درایورهای Sata
hadi بازدید : 29 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (0)

 

دانلود رایگان ویندوز ایکس پی سرویس پک 3 Windows XP Pro SP3 March 2010نسخه‌ی اصلی MSDN ( اورجینال )  ویندوز XP  سرویس پک 3

ویژگی‌های این ویندوز:

  • نسخه‌ی اورجینال 100 درصد مایکروسافت
  • بدون ذره‌ای دستکاری حتی در نام فایل ISO
  • بدون هیچ گونه آپدیت از تاریخ انتشار
  • جنیون بودن و قابلیت نصب برنامه‌های مایکروسافت و آپدیت آن
  • نصب از طریق بوت
  • و...

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 34
  • بازدید سال : 806
  • بازدید کلی : 11,007
  • لیست دانلودها
    toplist دانلود IDM
    آپدیت شده در تاریخ 20 دی
    toplist دانلود ویندوز 8 و 7 و XP
    آپدیت شده در تاریخ 21 دی
    toplist محصولات Adobe
    آپدیت شده در تاریخ 19 دی
    toplist محصولات Autodesk
    آپدیت شده در تاریخ 21 آذر
    toplist دانلود مرورگر موزیلا
    آپدیت شده در تاریخ 19 دی
    toplist مرورگر اينترنت اكسپلورر
    آپدیت شده در تاریخ 23 آبان
    toplist دانلود Google Chrome
    آپدیت شده در تاریخ 21 دی
    toplist مرورگر Opera
    آپدیت شده در تاریخ 27 آذر
    toplist دانلود یاهو مسنجر
    آپدیت شده در تاریخ 11 خرداد
    toplist دانلود Winrar
    آپدیت شده در تاریخ 25 خرداد
    toplist دانلود Winamp
    آپدیت شده در تاریخ 1 تیر
    toplist پلیرهای محبوب
    آپدیت شده در تاریخ 17 آبان
    toplist محصولات Nero
    آپدیت شده در تاریخ 11 آذر
    toplist محصولات ناد32
    آپدیت شده در تاریخ 21 آذر
    toplist محصولات کسپراسکی
    آپدیت شده در تاریخ 3 شهریور
    toplist محصولات مکافی
    آپدیت شده در تاریخ 27 آبان
    toplist محصولات نورتون
    آپدیت شده در تاریخ 21 دی
    toplist محصولات Avira
    آپدیت شده در تاریخ 21 آذر
    toplist محصولات Avast
    آپدیت شده در تاریخ 3 آبان
    toplist محصولات BitDefender
    آپدیت شده در تاریخ 30 آبان
    toplist محصولات AVG
    آپدیت شده در تاریخ 19 آذر
    toplist Foxit Reader 5.4.4.1128
    نرم افزار مشاهده فایل PDF
    toplist محصولات Xilisoft
    آپدیت شده در تاریخ 18 دی
    toplist محصولات MAGiX
    آپدیت شده در تاریخ 18 دی
    toplist محصولات Wondershare
    آپدیت شده در تاریخ 1 دی
    toplist محصولات Ashampoo
    آپدیت شده در تاریخ 23 آبان
    toplist محصولات PGWARE
    آپدیت شده در تاریخ 14 دی
    toplist TuneUp Utilities
    آپدیت شده در تاریخ 23 آذر
    toplist محصولات AVS
    آپدیت شده در تاریخ 2 آذر
    toplist محصولات CyberLink
    آپدیت شده در تاریخ 2 آذر