loading...
دانلود رایگان نرم افزار های روز به همراه کرک و سریال
hadi بازدید : 37 جمعه 22 دی 1391 نظرات (1)

 

soft98نرم افزار Kaspersky Updater 2.3.2.160 برای دانلود و ذخیره به روز رسانی ها و ماژول های محصولات کاسپرسکی طراحی شده است. توسط این برنامه می توانید آپدیت های جدید محصولات کسپرسکی را دانلود و نصب نمایید. شما می توانید فایل های بروز رسانی را در حافظه فلش و یا پوشه مورد نظر خود ذخیره کنید. امکان دانلود فایل های آپدیت به صورت دستی، دقیقه ای، ساعتی، روزانه و هفتگی وجود دارد.

 

شما با کمک این ابزار شما میتوانید آپدیت های محصول موردنظر خود را دانلود و ذخیره کنید تا در مواقع ضروری مثل تعویض ویندوز یا نصب مجدد نرم افزار ها لازم نباشد آپدیتها را مجدد دانلود کنید .

این ابزار دقیقاً مانند نرم افزار اصلی این قابلیت را دارد تا در هر بار استفاده مجدد فقط آپدتهای جدید را دانلود کند، در واقع آپدیت های دانلود شده بروز میشوند، ممکن است در اولین استفاده حجم آپدیت ها کمی بالا باشد اما در دفعات بعدی اینطور نیست .

 

 

hadi بازدید : 32 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

 

 توضیحات برنامه :

  • ذخیره سازی و تولید آپدیت آفلاین ویروس کش مکافی برای ورژن ۸٫۸ و ۸٫۷ و

     

     

    soft98

    ۸٫X
  • برای نسخه ی VirusScan.Enterprise
  • قابل اجرا در ویندوزهای XP – VISTA – SEVEN
  • سرعت بسیار بالا در ذخیره سازی آپدیت

 

 

 

 

 

hadi بازدید : 43 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

soft98مزاياي اين برنامه :

1.ذخيره سازي و توليد آپديت آفلاين ويروس کش اويرا براي ورژن 8 و 9 و 10
2.برای نسخه های premium و personal و security suite
3.قابل اجرا در ويندوزهاي XP - VISTA - SEVEN
4. سرعت بسیار بالا در ذخیره سازی آپدیت
5. حجم برنامه 413 کیلو بایت
6.برنامه نویسی توسط :IRGOYA.IR وIRWIT.IR

 

 

 

hadi بازدید : 25 جمعه 22 دی 1391 نظرات (1)

 

آپدیت آفلاین آنتی ویروس Norton

 با استفاده از این فایل هم می توانید بیشتر نسخه های آنتی ویروسهای Symantec و Norton را تنها با اجرای این فایل به روز کنید.این فایل ویروسهای شناخته شده تا 2013.01.01 را به آنتی ویروس می شناساند و آن قادر به تشخیص ویروس های ساخته شده تا این تاریخ می کند

 

 

hadi بازدید : 21 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

 

آپدیت آفلاین آنتی ویروس کسپراسکای

 

آپدیت آفلاین آنتی ویروس کسپراسکای به تاریخ 01-01-2013
 
برای فراهم آوردن امنیت برای رایانه های شخصی شرکت های معتبر نرم افزاری دائما در حال تلاش برای تولید و عرضه ی بهترین نرم افزارهای امنیتی هستند و آنها را در اختیار این کاربران قرار می دهند تا با نصب آنها دیگر نگرانی از بابت نفوذ هکر ها و امنیت در گشت و گذار در اینترنت نداشته باشند . البته همانطور که می دانید  تنها نصب آنتی ویروس کافی نیست . آنتی ویروس ما برای شناسایی جدیدترین ویروس ها می بایست دائما به روز شود . با داشتن این فایل ها می توانید خیلی راحت با چند کلیک ساده و بدون نیاز به اتصال به اینترنت آنتی ویروس خود را آپدیت نمایید .
hadi بازدید : 57 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

 

ESET NOD32 Antivirus 5.2.15.1 Final NOD32 Antivirusامروزه با افزایش ویروس های کامپیوتری و دیگر خطرات اینترنتی استفاده از یک آنتی ویروس قدرتمند لازمه وصل شدن به شبکه اینترنت می باشد زیرا هستد کاربرانی که File ها و اسناد مهمی را بر روی کامپیوتر خود ذخیره می کنند و با یک غفلت ممکن است تمامی این اسناد را از دست بدهند. از طرف دیگر مشکلات استفاده از برخی از آنتی ویروس ها از جمله : پایین آوردن سرعت کامپیوتر، آپدیت های حجیم و دادن پیام های پی در پی و خسته کننده باعث شده است که برخی از کاربران از آنتی ویروس استفاده نکنند! چاره چیست ؟ آیا آنتی ویرویس وجود دارد که بدون پایین آوردن سرعت سیستم به طور همه جانبه و تمام وقت از کامپیوتر محافظت کند. NOD 32 محصولی از کمپانی ESET، آنتی ویروسی بسیار سریع، قدرتمند و آرام برای محافظت همه جانبه و تمام وقت از سیستم در برابر انواع ویروس ها، کرم های اینترنتی، برنامه های جاسوسی، Trojan ها، هکر ها و سرقت های اینترنتی

 

 

 

hadi بازدید : 128 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

 

ESET Smart SecurityESET Smart Security 5.2.15.1 Final آخرین و کاملترین نسخه نرم افزار امنیتی شرکت Eset که شامل آنتی ویروس، آنتی اسپای ور و فایروال میباشد. و همچنین قابلیت حفاظت از کامپیوترهای مجاور را با استفاده از NetWork دارا میباشند. امروزه با افزایش ویروس های کامپیوتری و دیگر خطرات اینترنتی استفاده از یک آنتی ویروس قدرتمند لازمه وصل شدن به شبکه اینترنت می باشد زیرا هستد کاربرانی که File ها و اسناد مهمی را بر روی کامپیوتر خود ذخیره می کنند و با یک غفلت ممکن است تمامی این اسناد را از دست بدهند. از طرف دیگر مشکلات استفاده از برخی از آنتی ویروس ها از جمله: پایین آوردن سرعت کامپیوتر، آپدیت های حجیم و دادن پیام های پی در پی و خسته کننده باعث شده است که برخی از کاربران از آنتی ویروس استفاده نکنند! چاره چیست؟ آیا آنتی ویرویس وجود دارد که بدون پایین آوردن سرعت سیستم به طور همه جانبه و تمام وقت از کامپیوتر محافظت کند. NOD 32 محصولی از کمپانی ESET، آنتی ویروسی بسیار سریع، قدرتمند و آرام برای محافظت همه جانبه و تمام وقت از سیستم در برابر انواع ویروس ها، کرم های اینترنتی، برنامه های جاسوسی، Trojan ها، هکر ها و سرقت های اینترنتی

 

 

 

 

hadi بازدید : 30 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

 

soft98Kaspersky Anti-Virus 2013 13.0.1.4190 Final همانطور که از نامش هم پیداست این نرم افزار امنیتی آنتی ویروس معروف شرکت Kaspersky می باشد که چند سالی است به عنوان یکی از محبوب ترین ها در میان کاربران مورد استفاده قرار می گیرد. این آنتی ویروس فوق العاده قدرتمند که از محیط کاربری جدیدی هم بهره می برد قادر است تا با دارا بودن سرعت مناسب ، بانک اطلاعاتی قدرتمند از تمامی فایل های مخرب و به روز رسانی های مداوم و سریع امنیتی پایدار و مثال زدنی را برای کاربران به همراه آورد. تفاوت بسته امنیتی با Antivirus در این است که در بسته Internet Security موارد خاصی که برای کاربرانی که مدام با اینترنت سر و کار دارند مناسب تر است ، اما شکی نیست که آنتی ویروس کسپر هم یکی از قدرتمندترین ها محسوب می شود.
hadi بازدید : 23 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

 

soft98Kaspersky Internet Security 2013 13.0.1.4190 Final یک مجموعه فوق حرفه ای برای محافظت شما از انواع حملات اینترنتی و مقابله با ویروس ها برای شما می باشد که معمولا در مقام های اول برترین آنتی ویروس های جهان قرار می گیرد که استفاده از آن را به تمام کاربران پیشنهاد می کنیم. همان گونه که استفاده از اینترنت به سرعت در کشورها رو به رشد است و کاربران ساعت ها وقت خود را در روز به استفاده از اینترنت، مشاهده سایت ها و دانلود موزیک و نرم افزار های می پردازند در نتیجه احتمال حملات اینترنتی و آلوده شدن رایانه به ویروس بسیار افزایش می یابد که مطمئنا باید نرم افزاری قوی برای مبارزه با حملات و پاک سازی ویروس ها داشته باشیم تا بتوانیم از کامپیوتر خود محاقظت کنیم. نرم افزار کاسپراسکی که ساخته یک شرکت روسیست سیستم شما را در مقابل انواع ویروس ها، حملات هکرها و برنامه های مخرب محافظت می کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

hadi بازدید : 30 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

 

Norton Antivirus 2012

 آنتی ویروس Norton AntiVirus 2013 20.2.0.19 Final ساخت کمپانی بزرگ Symantec کشور آمریکا میباشد و قادر است تا از ورود هرگونه بد افزارها که از راه های مختلف قصد نفوذ به داخل سیستم را دارند جلوگیری کند و نیز در صورت مشاهده ی آنها اقدام به حذف آنها نماید. این آنتی ویروس جز 5 آنتی ویروس برتر جهان به شمار میرود و رغیب اصلی آنتی ویروسهایی همچون نود32 و کاسپرسکای میباشد. شما با داشتن این نرم افزار دیگر به هیج وجه نگران آلوده شدن سیستم خود نخواهید بود زیرا می توانید با کمک آن تمامی درایوهای سیستم خود را اسکن نموده تا در صورت وجود عوامل مخرب اقدام به پاکسازی آنها نمایید. همچنین این نرم افزار که از سافت نود و هشت دانلود میکنید خود به صورت خودکار عمل اسکن را انجام می دهد در واقع اگر یک حافظه ی خارجی مانند فلش مموری به پورت یو اس بی سیستم اتصال یابد نرم افزار آن را آنالیز نموده و در صورت مشاهده ی عوامل مخرب اقدام به حذف آنها می نماید. نکته ی دیگری که در نسخه ی جدید این نرم افزار به چشم میخورد استفاده ی بهینه از پردازنده سیستم و رم می باشد که در مقایسه با نسخه های قبلی بهبود قابل ملاحظه ای یافته است زیرا اکثر کاربران همیشه از کند شدن سیستم خود پس از نصب این آنتی ویروس شکایت داشتند که در این نسخه این مشکل تا حد قابل قبولی بر طرف شده است.

 

 

 

hadi بازدید : 22 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

 

soft98

Norton Internet Security 2013 20.2.0.19 Final محصول کمپانی Symantec و یک محافظ اینترنت پیشرفته و آنتی ویروس برای هر نقطه که بروید و هر کاری که به صورت آنلاین انجام می دهید می باشد. این نرم افزار با 5 لایه محافظتی خود، حفاظتی بلادرنگ در برابر ویروس ها، برنامه های مخرب و بدافزارها را برای شما فراهم می کند. بنابراین شما می توانید هر آنچه را که می خواهید با خیالی آسوده و تحت محافظت این نرم افزار امنیتی انجام دهید. تکنولوژی سونار این نرم افزار به صورت زنده و 24×7 بر تهدیدات در حال ظهور نظارت کرده و از سیستم شما محافظت می کند. این نرم افزار با لایه تشخیص فوق العاده سریع خود، تهدیدات را قبل از رسیدن به کامپیوتر شما متوقف می کند. این بسته ی امنیتی جزو پرطرفدارترین نرم افزارهای اینترنت سکیوریتی در جهان به شمار می رود و رغیب اصلی نرم افزار های امنیتی همچون ناد 32 و کسپرسکی می باشد.

 

 

 

 

hadi بازدید : 22 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

 

Avira AntiVir Personal

Avira AntiVir Premium 2013 13.0.0.2890 Final نام یه ضد ویروس قدرتمند می باشد که به کمک آن کاربران به راحتی قادرند تا در مقابل ویروس ها و برنامه هاس جاسوسی و کرم های اینترنتی سیستم خود را ایمن نگه داشته و نفوذ این برنامه ها به سیستم خود جلوگیری نمایند. این نرم افزار قدرتمند با نظارت کامل بر سیستم مانع از اجرای فایل های آلوده به ویروس و نصب برنامه های جاسوسی بر روی سیستم می شود. این نرم افزار یکی از ابزارهای قدرتمند برای مبارزه و پاکسازی ویروس ها می باشد.

 



hadi بازدید : 148 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

 

Avira AntiVir Personal

Avira Internet Security 2013 13.0.0.2890 Final نسخه جدید نرم افزار آنتی ویروس قدرتمند کمپانی آلمانی Avira  می باشد که بدون شک با عملکرد عالی و قدرتمندی که این نرم افزار محافظ آنتی ویروس تاکنون از خود نشان داده است، می توان آن را به عنوان یکی از قدرتمندترین بسته های امنیتی موجود به حساب آورد. این محصول یکی خط جدید قابل اطمینان از تولیدات شرکت آویرا می باشد، تعداد کاربرانی که این نرم افزار را به عنوان برنامه آنتی ویروس و بسته امنیتی  سیستم خود انتخاب نموده اند هم اکنون از ۱۵ میلیون می گذرد که همین امر خود گواهی بر موفق بودن این نرم افزار می باشد، این برنامه با یک دیوار آتش قدرتمند و کامل برای فایل های شخصی شما و نیزسرویس های وب و ایمیل، رایانه شما را در برابر انواع نرم افزارهای مخرب ومضر مانند ویروس ها، تروجان ها، کرمهای رایانه ای، بات ها، روت کیت ها، نرم افزارهای جاسوسی، بد افزارها ، حملات هکری، Phishing و غیره بخوبی محافظت می نماید.

 

 

hadi بازدید : 30 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

 

Avira AntiVir Personal Avira AntiVir Free 13.0.0.2890 Final آنتی ویروس جامع برای کامپیوترهای رومیزی ویندوز و یونیکس در شبکه بوده و آنها را در مقابل کلیه تهدیدات امنیتی ویروسها، کرمها، تروجانها، هکرها و... محافظت می کند. تنظیمات و مدیریت آنتی ویروس از طریق کنسول مدیریتی آویرا (SMC) نیز به صورت متمرکز و یکپارچه در کل شبکه قابل انجام می باشد.آنتی ویروس آویرا فوق العاده سبک و قدرتمند بوده و هیچگونه سربارگذاری روی سیستمها ندارد. با استفاده از تکنولوژی AHeAD ، این محصول قادر به شناسایی ویروس های ناشناخته جدید می باشد. امیدواریم از دانلود رایگان آنتی ویروس Avira لذت ببرید.

 

 

hadi بازدید : 23 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

 

soft98

آنتی ویروس McAfee VirusScan Enterprise 8.8 Patch 2 Retail علاوه بر کنترل دائمی On-Access Scanning با داشتن امکانات کنترل موردیOn-Demand Scanning مدیر شبکه را قادر می سازد تا به راحتی بتواند نقاط خاصی از سیستم را انتخاب کرده و طبق برنامه زمانبندی مورد نظر خود، تنها آن نقاط را کنترل نماید.
آنتی ویروس McAfee VirusScan Enterprise همچنین می تواند ویروس های مقیم در حافظه Memory Resident را در همانجا شناسایی کرده و از حافظه پاک نماید. این ویژگی برای مقابله با ویروس هایی مانند SQL Slammer و Code Red که فقط در حافظه مقیم می شوند مناسب است. بعلاوه این آنتی ویروس قادر است محتوای پیام های الکترونیکی و همچنین فایل های پیوست attachment را کنترل کند.
این آنتی ویروس همچنین دارای دیواره آتش Firewall و سیستم های پیشگیری از نفوذ Intrusion perevention است که آنتی ویروس را قادر می سازد بسیاری از خطرات و حملاتی را که ضد ویروس های معمولی قادر به تشخیص نیستند، شناسایی و متوقف نماید.

 

 

hadi بازدید : 21 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

 

BitDefender AntiVirus Pluse 2012 BitDefender AntiVirus Plus 2013 Build 16.24.0.1682 يکي از بهترين آنتي ويروس هاي حال حاضر جهان مي باشد که با وجود آن در رايانه تان و آپديت مداوم آن ديگر نگراني از بابت ويروس ها و تروجان ها نخواهيد داشت . معمولا از مواردي که باعث مي شود يک آنتي ويروس به آنتي ويروس ديگر ترجيح داده شود مقدار استفاده ي آن از قطعات رايانه به خصوص رم و سي پي يو مي باشد که خوشبختانه BitDefender Antivirus استفاده ي بسيار بهينه از اين قطعات دارد و ويندوز را اصطلاحا سنگين نمي کند . زمان بار گذاري رايانه بعد از نصب اين آنتي ويروس نيز تقريبا به همان مقدار خواهد بود که در نوع خود بي نظير است . از نظر شناسايي ويروس ها و تروجان ها و سرعت اسکن هارد نيز BitDefender Antivirus از بهترين آنتي ويروس ها محسوب مي شود که امروزه از آن به عنوان يک آنتي ويروس مطمئن ياد مي کنند . البته به خاطر داشته باشيد که تنها نصب آنتي ويروس کافي نيست . آنتي ويروس شما براي شناسايي جديدترين ويروس ها که سرعت پيشرفت آنها نيز بسيار زياد است ، بايد به روز باشد . البته نگران آپديت اين آنتي ويروس نباشيد . حجم آپديت بيت دفندر در هر مرحله کم است و نيازمند صرف مدت زمان زيادي اتصال به اينترنت نيست .

 

 

 

 

 

hadi بازدید : 26 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

 

soft98

آنتی ویروس Dr.Web Antivirus 8.0.0.11210 Final یکی از ویروس کش های معروف و قدرتمند دنیاست که با سرعت خوب و توانایی بالا در آپدیت مشهور شده است . کنترل و عملکرد خوب درون شبکه و محافظت دقیق از اطلاعات و دریافت آخرین اخبارها درباره ی ویروس های کشف شده در سیستم و یا پخش شده در اینترنت از ویژگی های دیگر این نرم افزار است. دارای دیتابیسی قدرتمند با توانایی شناسایی تعداد بسیار بالایی ویروس و کرم و تروجان و نرم افزار های جاسوسی و مضر می باشد. سرعت بالا در شناسايي و نابود سازي هرگونه فايل مخرب مهم ترين خصوصيتي است كه اين آنتي ويروس با خود به همراه دارد و حالا كه نسخه 6 آن عرضه شده مطمئنا امنيتي پايدارتر از گذشته در انتظار كاربران خواهد بود.

 

 

 

 

hadi بازدید : 74 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

 

soft98

Avast Internet Security 7.0.1474.765 Final نرم افزاری کامل برای برقراری امنیت اینترنت شما می باشد. به کمک این نرم کاربران قادر خواهند بود تا با استفاده از ابزارهای موجود در این نرم افزار امنیت مناسبی را برای ارتباطات اینترنتی خود برقرار نمود و مانع از نفوذ هکرها به سیستم خود شوند و همچنین از اجرای برنامه های خرابکارانه این افراد جلوگیری نمایند. ابزار شناسایی ویروس های یکی دیگر از قسمت های پرکاربرد این نرم افزار می باشد که به وسیله آن کاربران قادر به شناسایی ویروس هایی می باشند که در سیستم آن ها قصد اجرا شدن دارند. این نرم افزار محصولی از شرکت نرم افزاری ALWIL Software می باشد.

 

 

 

hadi بازدید : 40 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

 

Avast Antivirus Professional

Avast Antivirus Professional 7.0.1474.765 Final نرم افزار ضد ویروس قدرتمند و عالی برای افرادی می باشد که با اینترنت و فعالیتهای انلاین بیشتر سروکار دارند و فعالیتهای از قبیل فرستادن نامه های الکترونیکی و بوگردی وبسایتهای معروف را بیشتر انجام می دهند. این نرم افزار بسته ای از برنامه های کاربردی با هدف محافظت از رایانه شما در برابر انواع تهدیدهای احتمالی و آلودگی ناشی ازآنها طراحی و ساخته شده است. از قابلیتهای این نرم افزار می توان به سادگی کاربری آن اشاره نمود بگونه ای که چنانچه افراد با داشتن حداقل میزان داشن و مهارت در زمینه رایانه قارد به استفاده از برنامه و قابلیتهای آن می باشند.

 

 

 

 

hadi بازدید : 18 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

 

AVG Internet Security - امنیت در اینترنت

AVG Internet Security 2013 13.0.2677 Build 5774 محافظتی جامع و اساسی بر روی کامپیوترتان برضد ویروس ها و برنامه های مخرب اینترنتی انجام دهید! این محصول بی همتا امنیت اینترنتی شکست ناپذیری از طریق محافظت درمقابل ویروس ها، برنامه های جاسوسی، هکرها، اسپم و سایت های نامناسب برای شما فراهم می کند.

AVG Internet Security یک راه حل قابل اعتماد برای کاربران خانگی و یا شرکت های کوچک می باشد که استفاده از آن نیز بسیار اسان است و توسط میلیون ها کاربر در سرتاسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد.
این نرم افزار، محافظتی اساسی و همه جانبه برای ویندوز بر علیه کلیه تهدیدهای آنلاین انجام می دهد. با استفاده از این برنامه می توانید با اطمینان خاطر در منزل و یا شرکت از اینترنت استفاده کنید.

 

 

 

 

hadi بازدید : 22 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

 

AVG Anti-Virus Free - آنتی ويروس رايگان

AVG Anti-Virus Free 2013 13.0 Build 2805a5946  اگر از آنتي ويروسهاي كرك شده استفاده ميكنيد و هميشه مشكل Update‌ كردن داريد با دانلود و نصب اين آنتي ويروس رايگان و قدرتمند مي توانيد بدون نياز به هيچ گونه كرك هر روز آنرا Update كنيد و از شر ويروسهاي خطرناك در امان باشيد.

 

 

 

 

 

hadi بازدید : 33 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

 

soft98Panda Cloud Antivirus 2.1 یکی از نیازهای عمده کاربران کامپیوترها داشت یک آنتی ویروس قدرتمند جهت مقابله با ویروسهای مختلف است که از انواع راههای ورودی چون شبکه، فلش مموری ها، اینترنت و ... وارد سیستم کاربران میشوند و با انجام اعمال مخرب موجب وارد آمدن خسارت به سیستم میگردند.
اگر دنبال یک آنتی ویروسقدرتمند و در عین حال رایگان میگردید تا دیگر مشکل ریجستری آن را نداشته باشید و در عین حال از یک آنتی ویروس قدرتمند که دیتابیس بروزی داشته باشد استفاده کنید ما به شما نرم افزارضد ویروس جدید شرکت امنیتی پاندا رو توصیه میکنیم که یکی از شرکتهای پیشرو در امور امنیتی رایانه هاست و معمولا در امر شناسایی ویروسهای جدید و ارائه وصله های امنیتی جهت مقابله با آنها در زمره برترین شرکتها قرار دارد.
نرم افزاری که جدیدا این شرکت ارائه داده است کاملا رایگان بوده و به ساده ترین شکل ممکن نصب گردیده و شروع به فعالیت میکند.

 

 

 

 

hadi بازدید : 30 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

 

Autorun Virus Remover

نرم افزار Autorun Virus Remover 3.2 Build 0818 به شما این امکان را می دهد که به راحتی autorun های موجود در حافظه های فلش را نابود سازید و سپس فایل های سالم موجود در آن را در کامپیوتر خود کپی کند. این نرم افزار قادر است تا علاوه بر نابود سازی ویروس های فلش مموری با اسکن درایو های کامپیوتر شما autorun های موجود در آن ها را نیز پاک کند. همچنین شما می توانید نرم افزار از طریق اینترنت آپدیت کنید تا به کمک سرور اصلی خود با ورژن های جدید ویروس autorun آشنا شود و در صورت مشاهده آن ها در فلش مموری از نفوذ آن ها به داخل سیستم جلوگیری کند. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به برسی پروسه های در حال اجرا که امکان آلوده شدن آن ها وجود دارد و همچنین تعمیر برخی از فایل ها و  برنامه های اصلی ویندوز اشاره کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

hadi بازدید : 78 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

 

Symantec Endpoint Protection
Symantec Endpoint Protection نام یک مجموعه کامل امنیتی می باشد که توسط کمپانی بزرگ Symantec تولید شده است. این مجموعه امنیتی  که از سافت 98 دانلود میکنید از ابزارهای مختلفی برای برقراری امنیت و حفظ ثبات در سیستم تشکیل شده است. ابزارهایی نظیر برنامه ضد ویروس ، نابود کننده برنامه های جاسوسی ، ابزار برقراری امنیت و حفاظت از شبکه و ... . این نرم افزار قدرتمند با جمع آوری تمام ابزارهای مورد نیاز برای حفاظت از سیستم به کاربران توانایی برقرار نمودن امنیت مناسب را می دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

hadi بازدید : 15 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

soft98Microsoft Malicious Software Removal Tool 4.16 یکی از بهترین و پر قدرترین ضد بد افزارهای جاسوسی (Anti Malicious ) است که شما توسط این نرم افزار قادر خواهید بود که انواع مختلف کرمهای Blaster, Sasser و Mydoom را شکار کنید و آنها را از روی سیستم خود پاکسای نمایید البته لازم به ذکر است که در صورتی که شما از آنتی ویروس خوبی بهره میبرید خود آنتی ویروس امکان ایجاد سد در برابر نفوذ بدافزار های جاسوسی را دارا میباشد ولی این نرم افزار میتواند در کنار آنتی ویروس شما یک مکمل برای جلوگیری از نفوذ نرم افزارهای جاسوسی باشد.

 

 

 

 

hadi بازدید : 300 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

 

soft98

رویای چند ویندوز در یک رایانه با VMware Workstation 9.0.1 Build 894247 به راحتی تحقق می یابد. شاید شما فکرکنید که به راحتی می توان دو یا چند ویندوز را در یک رایانه نصب کرد! اما مقصود این است که یک ویندوز نصب شده و چند ویندوز به صورت مجازی در همان ویندوز بارگذاری شوند. البته تنها ویندوز نیست که توسط این نرم افزار پشتیبانی می شود بلکه لینوکس و NetWare نیز در این نرم افزار تعریف شده است. حتما پیش آمده که می خواهید بدانید آیا فلان نرم افزار در ویندوز ویستا هم سازگاری دارد یا نه؟ و از طرف دیگر هم به هر دلیلی نمی توانید این سیستم عامل را بر روی رایانه خود نصب کنید. بهترین راه حل همین مورد است که از این نرم افزار استفاده نمائید.VMware Workstation  قدرتمند ترین و معروف ترین ابزار موجود در این زمینه به شمار می رود. کاربران به راحتی می توانند بدون این که کوچکترین صدمه ای به سیستم عامل خود وارد نمایند حجیم ترین ابزار ها را برروی یک سیستم مجازی نصب نمایند و به راحتی استفاده کنند.شاید سیستم شما بر پایه CPU های کمپانی Intel باشد که معمولا به صورت 32 بیت هستند و شما هم بخواهید نرم افزار و یا حتی سیستم عاملی را که بر پایه 64 بیت است تست نمائید. در این مورد هم راه چاره VMware Workstation است.

 

 

hadi بازدید : 29 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

 

soft98

VirtualBox 4.2.6.82870 ابزاری است که امکان اجرای چند سیستم عامل مجازی را در یک سیستم عامل فراهم می کند. برای مثال امکان اجرای لینوکس را در ویندوز فراهم می کند بدون این که لازم باشد سیستم ریست شود و یا منوی خاصی برای نوع فرمت بندی هارد تعریف شود.این نرم افزار که از محیط کاربری بسیار ساده ای نیز بهره می برد حجم متناسب تری نسبت به نرم افزارهای مشابه دارد. VirtualBox نیز تقریبا از تمامی سیستم عامل ها پشتیبانی می کند. Windows, Linux, Macintosh , DOS و بقیه انواع سیستم عامل ها به طور کامل در این ابزار پشتیبانی خواهند شد. نکته جالب در مورد این نرم افزار که حتی قادر است تا ویندوز 7 را هم پشتیبانی کند تا کاربران بتوانند به راحتی ابتدا آن را به صورت مجازی آمایش کنند .به راحتی می توان تمامی اجزای سخت افزاری را برای استفاده از این نرم افزار برای سیستم عامل ها محدود و تنظیم نمود. ضمن این که می توان بخشی از هارد دیسک را به صورت مجازی برای سیستم عامل ها با فرمت خاصی در نظر گرفت در حالی که به اصل فضا هیچ خدشه ای وارد نمی شود.

 



hadi بازدید : 13 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

soft98LinuxLive USB Creator 2.8.16 نام نرم افزاری کاربردی جهت اجرای سستم عامل لینوکس با استفاده از USB در سستم عامل ویندوز می باشد. این نرم افزار منحصر به فرد تنها با استفاده از بوت USB بدون نیاز به هیچ گونه پیکر بندی و نصب سیستم عامل لینوکس را در ویندوز شما اجرا می کند. با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید به طور مستقیم لینوکس و محتویات آن را از جمله اوبنتو، فدورا، Damn Small Linux, Puppy Linux و … را مجازی سازی نمائید .

 

 

hadi بازدید : 50 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

 

soft98VMware Fusion 5.0.2.900491 نرم افزاری فوق العاده کاربردی در ضمینه شبیه سازی سیستم عامل که این بار برای مک طراحی شده است. در این نرم افزار شما می توانید کلیه سیستم عامل های موجود مانند :Mac OS, Linux, Windows را شبیه سازی کرده و در مک خود داشته باشید. از امکانات این برنامه می توان به تعیین مقدار هارد برای هر سیستم عامل، رم مصرفی، ساخت هارد دیسک جدید (در صورت نیاز)، اسنپشات اشاره نمود.
hadi بازدید : 35 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

 

Mac OS X Lion

(Mac OS X Mountain Lion Final 10.8.2 (12C54  سیستم عامل نسل جدید Mac OS X می باشد. بیش از 250 ویژگی جدید برای Mac OS X معرفی شده و بهبود هایی نیز نسبت به نشخه قبلی پیدا کرده است.

 

 

 

 

 

 

hadi بازدید : 34 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

 

soft98Ubuntu 12.10 یکی از توزیع‌های لینوکس است که بر اساس دبیان پایه‌گذاری شده ‌است اما در چندین مورد با دبیان تفاوت دارد. نام اوبونتو از یکی از مفاهیم افریقای جنوبی به معنی «انسانیت نسبت به دیگران» (Humanity Towards Others) گرفته شده‌است.
اوبونتو هر شش ماه یک بار نسخه جدیدی را به بازار عرضه می‌کند. علاوه بر این برای هر نسخه از اوبونتو، تا ۱۸ ماه پس از انتشار آن نسخه، پشتیبانی ارائه می‌شود. برای نسخه LTS مثل 8.04 (Hardy)، به جای پشتیبانی ۱۸ ماهه، سه سال پشتیبانی برای نسخه ویژه رایانه‌های شخصی و پنج سال پشتیبانی برای نسخه‌های سرور ارائه می شود.
hadi بازدید : 487 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

 

سیستم عامل ایرانی آریوس نسخه 4 soft98کلمه‌ی «آریوس» را می‌توان «سیستم‌عاملی از  ایران» ترجمه کرد. آریوس یک سیستم‌عامل آزاد و رایگان بر پایه‌ی توزیع گنو/لینوکس اوبونتو است و صد در صد با آن سازگار و هماهنگ است.
در این نسخه که بر پایه ابونتوی 12.04 با پشتیبانی طولانی‌مدت ساخته شده برای اولین بار از Gnome Shell به عنوان محیط کاری پیشفرض استفاده و آن را به کمک چند افزونه بهینه‌سازی کرده‌ایم تا تجربه کاربری بهتر و آشناتری عرضه کنیم. در کنار گنوم شل، نشست‌ مخصوص آریوس که از Avant Window Navigator استفاده می‌کند و همچنین محیط‌های گنوم کلاسیک و یونیتی هم به صورت پیشفرض نصب هستند.

همچون همیشه گلچینی از بهترین برنامه‌های آزاد در آریوس گنجانده شده‌اند تا بتوانید بلافاصله پس از راه‌اندازی سیستم کارهای روزمره خود را انجام دهید، با دوستان ارتباط برقرار کنید، از ویدیو ، موزیک و عکس لذت ببرید و اسناد و ارائه‌های زیبا بسازید.
مانند همیشه تلاش شده محیط کاری زیبا و دلنشین طراحی شود و امکانات لازم برای کاربر فارسی‌زبان (صفحه‌کلید پیش‌گزیده و قلمهای فارسی، تقویم جلالی، و واژه‌نامه انگلیسی به فارسی) فراهم باشد.

 

 

hadi بازدید : 27 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

 

soft98

Fedora Linux 17 Final یک سیستم عامل رایانه‌ای و نام توزیعی از لینوکس است و توسط اعضای پروژه فدورا تولید می‌شود. این پروژه توسط شرکت ردهت حمایت می‌شود. هدف این پروژه تولید یک سیستم عامل چند منظوره‌است که به طور کلی از بسته‌های نرم‌افزاری رایگان ایجاد شده‌است. این توزیع طوری ایجاد شده که به راحتی نصب و برای مقصود مورد نظر تنظیم شود. این کار با نرم‌افزار نصب و مجموعه نرم‌افزارهای سیستمی که کار با آن‌ها آسان است، ممکن می‌شود. بسته‌های نرم‌افزاری و نرم‌افزارهای مورد نیاز آنها به راحتی توسط نرم‌افزار یام قابل دریافت می‌باشند. هر شش یا هشت ماه یک نسخه جدید از فدورا عرضه می‌شود. همراه این سیستم عامل برنامه‌های زیادی عرضه می‌شود.
hadi بازدید : 32 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

 

soft98Windows Server 2012 RTM Final x64 یکی دیگر از سیستم عامل های مایکروسافت می باشد که برای سرور ها طراحی شده است و می تواند توسط مراکز اطلاعاتی بزرگ دنیا و یا حتی شرکت های کوچک، مورد استفاده قرار گیرد. Windows Server 2012 ویژگی های جدید و پیشرفته ای را در زمینه مجازی سازی، شبکه، ذخیره سازی، تجربه کاربر، محاسبات ابری، اتوماسیون و ... برای کاربران فراهم نموده است. به عبارت ساده تر Windows Server 2012 به شما کمک می کند تا امور مربوط به آی تی شرکت خود را بسیار آسان تر و در یک سطح کاملاً جدید به همراه کاهش هزینه ها، انجام دهید.
hadi بازدید : 66 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

 

Windows Server 2008 R2 Enterprise

 

Windows Server 2008 R2 Enterprise SP1 Integrated June 2012 x64 - BIE

 

Windows Server 2008 R2 SP1 Enterprise پس ار ارائه سیستم عامل محبوب سون شرکت ماکروسافت نسخه جدید سیستم عامل ویندوز سرور که بر پایه سون ساخته شده بود را با نام R2 ارائه کرد. این سیستم عامل پیشرفته ترین سیستم عامل سرور ویندوز است به طوری که طراحی شده برای نسل های بعدی شبکه ها و نرم افزار کاربردی و خدمات وب میباشد.
با ویندوز سرور ۲۰۰۸ شما می توانید توسعه ، ارائه  ومدیریت تعداد زیادی از کاربران و یا برنامه های کاربردی را انجام نمایید، و تکنولوژی و افزایش بازده را در سازمان خود به حداکثر برسانید.

 

 

 

 

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 49
  • بازدید سال : 821
  • بازدید کلی : 11,022
  • لیست دانلودها
    toplist دانلود IDM
    آپدیت شده در تاریخ 20 دی
    toplist دانلود ویندوز 8 و 7 و XP
    آپدیت شده در تاریخ 21 دی
    toplist محصولات Adobe
    آپدیت شده در تاریخ 19 دی
    toplist محصولات Autodesk
    آپدیت شده در تاریخ 21 آذر
    toplist دانلود مرورگر موزیلا
    آپدیت شده در تاریخ 19 دی
    toplist مرورگر اينترنت اكسپلورر
    آپدیت شده در تاریخ 23 آبان
    toplist دانلود Google Chrome
    آپدیت شده در تاریخ 21 دی
    toplist مرورگر Opera
    آپدیت شده در تاریخ 27 آذر
    toplist دانلود یاهو مسنجر
    آپدیت شده در تاریخ 11 خرداد
    toplist دانلود Winrar
    آپدیت شده در تاریخ 25 خرداد
    toplist دانلود Winamp
    آپدیت شده در تاریخ 1 تیر
    toplist پلیرهای محبوب
    آپدیت شده در تاریخ 17 آبان
    toplist محصولات Nero
    آپدیت شده در تاریخ 11 آذر
    toplist محصولات ناد32
    آپدیت شده در تاریخ 21 آذر
    toplist محصولات کسپراسکی
    آپدیت شده در تاریخ 3 شهریور
    toplist محصولات مکافی
    آپدیت شده در تاریخ 27 آبان
    toplist محصولات نورتون
    آپدیت شده در تاریخ 21 دی
    toplist محصولات Avira
    آپدیت شده در تاریخ 21 آذر
    toplist محصولات Avast
    آپدیت شده در تاریخ 3 آبان
    toplist محصولات BitDefender
    آپدیت شده در تاریخ 30 آبان
    toplist محصولات AVG
    آپدیت شده در تاریخ 19 آذر
    toplist Foxit Reader 5.4.4.1128
    نرم افزار مشاهده فایل PDF
    toplist محصولات Xilisoft
    آپدیت شده در تاریخ 18 دی
    toplist محصولات MAGiX
    آپدیت شده در تاریخ 18 دی
    toplist محصولات Wondershare
    آپدیت شده در تاریخ 1 دی
    toplist محصولات Ashampoo
    آپدیت شده در تاریخ 23 آبان
    toplist محصولات PGWARE
    آپدیت شده در تاریخ 14 دی
    toplist TuneUp Utilities
    آپدیت شده در تاریخ 23 آذر
    toplist محصولات AVS
    آپدیت شده در تاریخ 2 آذر
    toplist محصولات CyberLink
    آپدیت شده در تاریخ 2 آذر